onsdag 12 januari 2011

Snacket

Vi pratade i går.

Det bara rann av oss, vi pratade som bara den.

Ingen blev sur eller ledsen. Vi pratade som om vi aldrig hade gjort annat.

Han älskar mig, han vill vara med mig. Han är beredd att försöka tänka på vissa saker för att göra vår relation enklare.

Han sa att han gillar alla mina sidor, han gillar hur jag är...
Han hade inga direkta krav på mig, jag blev lite förvånad.
Jag sa själv att jag ska försöka att ändra vissa saker också.

Sen var det en sak.....

Som vi inte vill ändra uppfattning om....

Han sa" Inte kan vi göra slut för en sådan sak?"
Jag sa "Det finns folk som vill vara med varandra och har känslor för varandra men vissa saker vill man inte kompromissa om...och då har man bara ett alternativ kvar"

Så vi ska fundera lite på det....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar