måndag 24 januari 2011

Helgens upplevelser

Det var kul att se sig själv på film. :)
Jag var ganska bra skådis faktiskt :)

Massor med ungdomar från den tiden då jag jobbade som fritidsledare var där, det var jätte kul att se dem.
Så stora de har blivit!

Jag gick på bion med min sambo, efter det så gick vi på en fest.
Jag gillade de flesta och faktiskt så brukar jag vara neutral om de flesta människor.
Men det fanns en person som jag hade svårt för...

Hon utövade makt på några andra. Hon hånade dem öppet inför andra, när en sak gick sönder (hemma hos henne) så satte hon sig bekvämt i soffan eftersom de andra städade upp det.
Hon var väldigt onykter, pratade högst (eller skrek..) och hade sin 10 åriga dotter med på festen......

Dessutom sa hon, då jag satt i rummet bredvid, hon stod vänd mot mig, hon stod bredvid min sambo,
"ja, han e så söt så, hade han varit singel så hade jag lagt in en stöt direkt"
Hon har gjort små "närmanden" på honom fler ggr förut....
Dessutom sa hon direkt då jag klev innanför dörren,
"jaha, vad har du varit med i för film då, visst var det en porrfilm"

Nä...om man mår dåligt psykiskt och har haft det jobbigt i livet så ursäktar det inte att man får behandla andra som skit!

Dagen efter var lugn och bra. Vi gick en lång promenad i det fina vädret med hunden och det kändes som att vi har kommit varandra närmare. Det var mycket positivt mellan oss. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar