lördag 22 januari 2011

Filmdagen

Klockan är 08.00 lördag morgon.
Ska snart i väg till jobbet som jag slutade på, för att jobba extra...

Vaknade av att hunden spydde, han har gjort det 3 ggr nu....
blir han inte bättre så kan jag inte åka till jobbet än...

I kväll är det biovisning med bland annat mig på duken :)
Några unga killar som ville göra en långfilm för flera år sen och nu är den färdig.
Jag spelar med 3 gånger vad jag vet, gråter och skjuter pistol.
Efter filmvisningen så går det att beställa den på dvd. :)

Jag får se om jag får gå själv på bion....
Folk som min sambo känner, har hemmafest i dag...Han vet inte om han vill gå med mig.
Saker och ting har inte varit de bästa de senaste dagarna, vi pratade om att gå skilda vägar....
Får se vad som händer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar