söndag 21 augusti 2016

Ny frisyr

Jag har klippt mig. :)

Jag ville verkligen klippa av det tunna och risiga, men jag visste inte hur.

Han, frisören, sa att det inte går att raka det på sidorna tex, då det var för tunt.

Det gick inte heller att klippa upp det, då skulle det bara hänga små hår stripor.

Så det klipptes av en bit.

Jag ska dit och färga håret om en vecka.
Då ska ja be honom att klippa av det lite till.

Tror att det blir snyggare om det är någon centimeter kortare.

Sen sa han att jag måste börja använda bra produkter för håret.

Naturliga saker.

Jag har också köpt tillskott som jag ska börja äta.

Han såg mina fjun som har kommit upp men vet lika lite som mig, är det nya eller inte?

Tålamod, tålamod...
Det tar tid för håret att växa ut, om det är det.


 Tunt och stripigt....
 Såhär blev det!

 
 
 
Jag blev jätte nöjd! :)

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar