söndag 7 augusti 2016

Staus med sjukdomen

Jag var ju och gjorde koloskopi för ett tag sedan.

De tog då prover som skickades till labb för att se saker man inte kunde se med ögat.

Läkaren ringde mig häromdagen och berättade svaren.

Jag grät en skvätt av glädje. :)

Han sa att det man såg på labb, var samma som man såg med ögat.

Ytan är lite ojämn och ärrig där det har varit inflammation.

De kunde bara se enstaka inflammerade celler, annars såg allt bra ut.

Så lokalmedicinen har hjälpt. :)

Jag kom oxå på häromdagen att jag inte har haft ont i magen på länge.
Jag har en punkt bedvid naveln som i vanliga fall smärtar lite till och från.

Det ända nu är att hålla sig frisk även utan lokalmedicin.
Vi får se hur allt går.
Jag skulle fortsätta med medicinen ett tag till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar