måndag 15 augusti 2016

Känns bättre nu

J och jag pratade lite och det kändes bättre efter det.

Vi båda tycker att det har varit mycket och det är nog efterdyningar från allt.

I dag kom barnen tillbaka.
Vi hade en vecka ensamma, jag och J.

Nu är jag ledig i tre dagar sen börjar jag jobba igen.
Känns helt ok.
Saknar att göra något.

Men...jag hade dock velat vila lite till.

Jag verkar vara bättre i sjukdomen.
Mina naglar har vuxit som ogräs och jag joggade lite häromdagen.

Jag joggade utan att bli jätte trött och andfådd som i vanliga fall.

Har inte joggat på flera år!

Vill börja med det, måste röra på mig lite.

Om några dagar ska jag till en frisör.

Det blir rådgivning pga att mitt hår är så tunt.
Vill veta vad man kan göra.

Tunt och glest.... :(

Antagligen finns inget att göra förutom att klippa det kort.
Jag har aldrig haft kort hår....
Har alltid haft mitt långa raka hår.

Vi får se....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar