fredag 12 augusti 2016

Jag känner mig tom....

I dag är det fredag.

Nästan hela veckan har gått på min semester.

Vi åkte ingenstans, vi gjorde en dagsutflykt till Trosa i går och åt lunch där på ett ställe.

Det var ganska mysigt.
J tyckte det var jätte mysigt.

Men det var kallt....
Jag saknade en jacka....
Jag frös...
Det förstörde lite...

Jag har ingen jacka så i dag ska vi åka till stan och kolla i butiker.

Jag vet inte vad det är med mig.
J försöker att vara glad och hålla skenet uppe, men det kanske inte är så lätt om man har en tjej som inte är så jätte glad.

Jag vet inte varför...
Livet känns tråkigt och jag kan inte glädjas åt det vi gör....

Häromdagen så höll vi på i trädgården och efteråt så gick vi till en restaurang i området och åt middag.
Visst, det var väl trevligt men inte sådär som det borde vara.

Vi har ju inte varit på speciellt många dejter eller inte heller gjort så mycket utanför hemmet sen vi träffades.
Så jag borde tycka att det är jätte trevligt och mysigt.

Jag håller mig undan lite från J också.
Han har märkt det och frågat varför och jag har inget svar att ge.

Jag vet inte vad det är.

Kanske är det så att allt "jobbigt" som vi har varit med om kommer i kapp mig nu?
Jag vet inte...

Inget känns kul och det känns ännu mer irriterande att min semester, som är så kort, snart är slut.... Ingen värme, inget solande, ingen resa....

Jävlar vad negativ jag känner mig.

Eller nej... inte negativ, utan likgiltig, så känner jag, jag känner mig tom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar