tisdag 15 mars 2016

Strul med Gjensidige försäkringar

Jag har haft Gjensidige försäkringar, både för bilen och hem, sen 2004.

Nu har jag sagt upp dem via mail.
Jag skrev att jag ville avsluta dem på en gång.

Men det räckte tydligen inte att skriva så....

De svarade, att de går ut om nån månad, på ett visst datum, så OM jag ville avsluta dem, så var jag tvungen att maila igen och vara tydligare.

Redan där började jag vara på min vakt.

Jag fick sedan ett brev av dem att ang min bilförsäkring.
Vad som skulle gälla för den nya perioden.

Suck...

Jag mailade igen...skrev att jag har ju sagt upp dem.

Ja, det hade dom registrerat, och jag skulle bortse från brevet.

Ok...

Sen häromdagen så får jag ett brev till av dem med en påminnelseavgift...

Seriöst?!

Jag blev arg!

Höll mig i skinnet och mailade normalt till dem och skickade med mailen från förut att jag har sagt upp dem.

Får se vad de svarar......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar