fredag 18 oktober 2013

Mr. Australien och killen I

"I have been meaning to contact you but a lot of things have happend.
My dog have died, i had her for 17 years, its not an excuse for not calling you,
but a lot of stuff has been going on."

Så skrev Mr. Australien häromdagen.

Jag svarade att jag var ledsen för hans skull....

Sen gick det några dagar, han skrev till mig igen.
Han skrev att han kanske skulle komma till Sverige och gifta sig med mig.

Jag kände att jag behövde berätta för honom....

" I really dont like this, but i have o tell you that i met somebody...." skrev jag.

Han svarade:

"Good luck to you. I wont text you or call you anymore.
You could have called me and tell me."

Då skrev jag att jag väntade, för det hela började ju med att han tog illa vid sig av min fråga och han sa att han skulle höra av sig.

Det tog flera veckor och under den tiden så träffade jag, I.

Så jag väntade på att han skulle höra av sig, jag ville inte bara slänga det i hans ansikte.

Hans svar på allt detta var:

"Whatever..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar