måndag 14 oktober 2013

Att visa respekt för varandra

Jag har fått jätte mycket känslor för honom.......

Jag tänker ofta på vilken fin människa han är när han säger saker.

Vi har haft lite "meningskiljaktigheter" och jag har höjt rösten. ;)
Som jag kan göra då jag blir frustrerad, inte ens nåt jag tänker på.

Men, han sa då att han inte vill att jag gör det.

Han tycker, att om man har något problem i en relation, så pratar man om det i normal ton.
Han skulle aldrig prata till mig på det sättet, sa han.

Man ska alltid tala till varandra med respekt och aldrig fräsa eller liknande åt varandra.

Han har ju rätt, varför ska man fräsa åt sin partner för att man är sur?
Varför ska man lägga det på den andra?

Vilken kille säger jag bara, tänk om alla tänkte så. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar