fredag 9 mars 2012

Vill vara frisk!

I dag var det en tråkig dag....
En händelse som fick mig att bli låg någon timme framöver...

Det kom massor med blod. :(

Sjukdomen visade sig igen då jag blev förkyld men den bröt inte ut så mycket.
Sen har det gått upp och ned, tills i dag....

Min sambo peppar mig och säger att den snart har försvunnit.
Det trodde jag med ett tag....

Jag mår bra psykiskt så det är inte det.

har börjat äta membrasin.
Blev rekomenderad det av en som hade Ulcerös kolit.
Den försvann helt.

Membrasin är ett naturläkemedel, omega 7 och havtorn.
Bra mot kroppens slemhinnor. Hjälper dem.

Sjukdomen gör ju så att slemhinnan i tarmen förstörs.
Jag har dessutom problem med näsan.
Jag blöder där med, inte näsblod men när jag snyter mig mm.

Alltså svaga slemhinnor även i näsan tänker jag.

Jag har bara ätit membrasin i några veckor, det tar ett tag innan det börjar verka.

Fan... om någon vecka ska jag på besök hos läkaren på sjukhuset.
Jag ville vara frisk då.
Jag slapp ju Remicade och annat läskigt.
Vill inte komma dit då och säga att jag är dålig igen.

Vill vara frisk nu!!!! :)

2 kommentarer:

  1. Har du märkt någon effekt av membrasinet ännu på din ulcerös kolit? Hur länge har du ätit det nu?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej

      Jag åt bara det i en månad så jag märkte ingen skillnad.
      Om du läser nyare inlägg i min blogg så ser du hur jag blev frisk. :)

      Radera