måndag 12 mars 2012

Härlig helg i Linköping

Helgen var jätte bra! :)

På lördagen så bilade vi ner till Linköping, direkt då jag hade jobbat klart på mitt extra jobb.
Vi åkte direkt till hans minsta dotter och hämtade upp henne.
Sedan åkte vi förbi hans syster och hämtade upp två av hennes barn. (9 år och 17 år)

Sedan åkte vi ut till hans mamma.
Hon bor i ett stort hus mitt på landet :)

Väl där ute så var hans mamma och hennes fosterdotter i fullfärd med att laga mat åt alla.
(Fosterdottern är 30 år)

Efter vi alla hade ätit så gick vi ut på gården.
Hans tredje systerbarn dök upp också (13 år)
Min hund var helt galen!
Det märktes så tydligt att han mådde bra av att få springa fritt, att vara på landet. :)

På gården finns det en studsmatta och andra saker till alla barn.

Jag och min sambo lekte med barnen och hade jätte kul.
Hunden var med och busade. :)

Framåt kvällen lämnade vi hans lilla dotter tillbaka till hennes mamma.
Hon är inte så jätte pigg på att släppa i väg dottern...tur att det inte är så med hans andra barn. Han tycker att det är jobbigt att behöva fråga "om lov"...
Eg vill han kunna ha henne mer, att hon får sova över hos hans mamma eller så.
Men hans ex är som sagt inte så pigg på att vara i från sin dotter.

Hans andra ex, hon säger ja till allt. :)
Men alla är ju olika.

Hans systers ena son, han som är 13 år, han ville sova över.
Han ville vara med sin morbror. :)
Hans systersbarn blir helt till sig då min sambo kommer ner och hälsar på.

Så min sambo sa att han skulle sova i samma rum som oss.
Så vi låg och pratade innan vi somnade för natten.

Dagen efter så gick jag, hunden, min sambo och två av hans systersbarn på en längre promenad.
Helt underbart var det!

Sen åkte vi till hans lilla dotter igen och var ut med henne och lekte.
Tidiga kvällen spenderades med hans mamma och foster syster, vi satt och pratade över en kopp kaffe. :)

Vi åkte hem till Sthlm igen vid 20.00.
Härlig helg! :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar