tisdag 27 september 2016

Båset är tomt

Jag och J jobbar ju inte i hop längre på dagarna.
Plus att han var bortrest över helgen.

Så vi har helt plötsligt inte setts så mycket.

Han vill att jag kommer dit redan nu på torsdag, en dag tidigare än helgen, men jag har sagt nej.
Jag har även sagt, kanske, till att ses i helgen.

Han gillar inte att jag har tagit avstånd.

Helt plötsligt så är han väldigt på.

Han vet att jag har varit besviken och vill fixa det.
Han tjatar om att ses varje dag och han säger att han saknar mig hela tiden.
Plus att han skickar gulliga mess mer än vanligt.

Han känner sig stressad över skolan och vill ha mig där som stöd och att kunna bolla med mig.

Han klagar över att vi aldrig hinner prata.
Antingen så är han i skolan eller så har han barnen och jag lägger mig samtidigt som dem.
Så han kan inte ringa mig efter att han har lagt dem, för då sover jag med. :)

Han sa också häromdagen att jag måste vara hos honom mer.
Att det är larvigt att inte ses så ofta.

Hahaha, ja, man saknar inte kon förens båset är tomt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar