tisdag 20 oktober 2015

Killen J

Varje morgon börjar med att vi träffas.

Håller handen och pussas lite i smyg.


Sen går jag och jobbar.


Vi ses till och från under dagen och båda skiner upp då vi ses. :)


Han försöker att stå nära mig då, nudda vid mig, utan att någon ser.


Jag har bromsat honom, han däremot vill berätta för hela världen.

Jag vill vänta, jag är ju ny på jobbet, känns lite skumt pga det.

När vi äter lunch så ser han till att sitta mitt emot mig, han slingrar in sina ben i mina.


Ingen ser vad som händer under ett bord.


Vi ser varandra djupt i ögonen och ler när ingen ser på.


När dagen är slut så möts vi på parkeringen en stund, i någons bil.

Där pratar vi om allt, håller handen och tittar ömt på varandra.

Sen under kvällen så ringer han i bland, annars messar vi hela tiden.


Han har länge velat gå i från sitt förhållande.


De har prövat parterapi för flera år sen.

De har pratat om att bryta upp förut ett par ggr.
Det var många år sedan han slutade att vara kär i henne.

Vardagen har bara rullat på.


Han säger att han aldrig har mött någon under dessa år, som har påverkat honom såhär så som jag gör.


Han känner massor för mig, han är som förtrollad.


Han pratar framtid med mig, han pratar så långt fram i tiden som att köpa gemensamt boende.


Han vill ha mig till varje pris.

Han har väldigt starka känslor för mig.

Jag stänger honom ute lite grann.

Jag vågar inte släppa in någon.

Han kom på mig med att jag stöter bort honom.

Jag säger små saker som ska ge honom anledningar till att inte kliva in i mitt liv.

Men han har genomskådat mig och säger att det inte biter på honom.


Han sa:


"Va fan! Jag är kär i dig. Jag vill vara med dig. Jag tänker på dig hela tiden. 
Du får helt enkelt bara ta emot mina känslor för dig. 
Det är kärlek till dig, bara dig. Försök att tro mig och mina känslor för dig."

Han vill dela sin vardag med mig men hans situation kommer att vara en långdragen process.


Därför är han ofta osäker på att jag ska backa ur och avsluta allt med honom.


Både han och jag tycker att det är läskigt.


Men..... ska jag vara ärlig så känner jag mycket för honom oxå....


Jag håller febrilt emot en vacklande vägg framför honom medans han gör allt för att riva den.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar