onsdag 1 januari 2014

2013 i killar

Vad hände under 2013, på killfronten?

Februari, träffade jag killen från Malmö.

Jag kände mycket för honom.
Han lyfte mig genom ord, han gillade verkligen min person, sa han.

Vi träffades i lite mer än en månad sen så försvann han.
Svarade inte i telefon eller hörde inte heller av sig.

I slutet av mars så gick jag en promenad med en kille som jag hade fått kontakt med på nätet.
Dagen efter så var jag ute på en bar och då jag gick runt där så passerade jag killen från promenaden.
Han höll en tjej i handen.

Jag sprang på en kille från förr, vi hade gått i samma skola.
Vi träffades 2 ggr efter varandra, på ett fik, och sen försvann han, utan att ringa och svarade inte heller i telefon.

I maj träffade jag en kille.
Vi träffades ca 3 ggr.
Han sa sen att han inte ville ha ett förhållande, men vi kunde ju träffas ändå.
Eh...nej, skulle inte tro det.

Sen i juni så träffade jag en kompis, kompis, som var elektriker.
Vi träffades ett flertal gånger.
Han hade dock gått ur ett 12 årig förhållande med barn för ett par månader sedan.
Så han ville inte samma sak som mig.
Så jag avslutade allt.
Det var svårt.

Träffade sen en kille ca 3 ggr, som var jätte gullig, men det fanns inget intresse från min sida.

I augusti så fick jag kontakt med en från förr, han från Australien.
Jag trodde verkligen att vi skulle ses igen efter 13 år.

Dock, i september, så sprang jag på min nuvarande sambo så det blev inget återseende med Mr. Australien.

År 2013 avslutades underbart med min kärleksfulla sambo. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar