söndag 17 juli 2016

Härliga dagar

I dag måste jag åka hem i några dagar innan jag åker till Gotland.

Det känns väldigt konstigt att åka hem till lägenheten.
Jag har inte varit där på ett tag.

Kommer att vara skönt men det kommer att kännas litet och tråkigt.

Inget kan ju slå att öppna altandörren direkt på morgonen och kunna gå ut i gräset.

Inte heller tystnaden som är här i huset.

I går tog jag en långpromenad med hunden.

Sen så gick jag loss på tomten.

Jag trivs att påta i trädgården. :)

Jag rensade ett ställe från ett syrenträds grenar som hängde över andra blommor.
Sen möblerade jag om på altanen.

Sen har jag gått loss i huset också.

Städat och fixat.

J blev helt mållös då han kom hem från festivalen.
Men han blev glad och skäms över hur mycket jag gör.

Ja, jag får ryck i bland. :)

Gick förbi detta hus på promenaden.
Gillar hur det ser ut. :)

 
Vi gick förbi en sjö.
 

Hunden doppade tassarna, fast inte på egen hand, jag måste kasta en pinne. Han gillar inte vatten. :)
 
Sen hittade vi massor med små grodor. Så söta! :)
Min gurka börjar växa till sig i trädgården. Plus att jag av misstag fått solrosor.
Jag matar fåglarna på vintern och solrosfrön har ramlat ned i jorden.

 
Har plockat mynta som växer i trädgården och torkar dem för att kunna dricka te på dem.
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar