lördag 16 juli 2016

Gotland

J har tjatat om att han vill att jag och hunden kommer till Gotland.
Även hans pappa har frågat flera ggr och vill att jag kommer dit.

Jag har varit lite tveksam av olika anledningar.

Han pappa har ett stort hus där och alla barnen åker dit i omgångar under sommaren.

J åker med sina barn.
Hans pappa är där med fru samt j:s syster och hennes ena dotter.

Så vi har bokat biljett åt mig och hunden och J betalar såklart.
Finns inte en chans att jag skulle kunna åka annars.

J och barnen har åkt i förväg och jag kommer efter 5 dagar.

Det ska bli jätte härligt med semester!
Det är jag inte bortskämd med genom åren.

Det blir ett litet äventyr. :)

Efter Gotland ska jag jobba i ett par veckor sedan har jag semester i nästan två veckor.

Den ena veckan ska jag, hunden och J ta bilen och bila längs kusten i några dagar.
Det ska bli spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar