söndag 19 juni 2016

Nya Gallerian

I går var vi i den relativt nya gallerian.
 
Mall of Scandinavia.
 
 
Herre gud vilken stor galleria och jäklar vad mycket folk!!

Var kommer alla i från? :)

Vi åt lunch där och sen gick vi runt och kollade.

J sa att det var min dag så vi handlade bara åt mig.

Jasså?

Eller ja.... Han sa: "Just det du behöver...." och sen betalade han.
Jag blev paff.

Så jag fick ett par gummistövlar och ett nattlinne. :)

Jag har alltid velat äga ett par gummistövlar men aldrig kunnat prioritera det ekonomiskt.

Jag prövade två par men tänkte välja det paret som var hälften så billiga som det andra paret.
Men J insisterade och tyckte jag skulle köpa de dyrare.

Såklart ville jag egentligen ha de som var dyrare, men jag är van att välja det mest ekonomiska alternativet i mitt liv.
(snart blir det ändring på det!) :)

De dyrare stövlarna var mycket snyggare och satt mycket bättre.

Nu har jag ett par, nu är jag alltid redo för regnet. Jippi! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar