lördag 30 januari 2016

En första dejt

I dag vaknade jag med hosta, ont i kroppen och allmänt seg i huvudet.

I kväll skulle vi gå på vår första dejt.
Ja, faktiskt, vi har inte haft nån vanlig dejt ännu. :)

Vi ska gå ut och äta och titta på standup.

Får se hur jag mår senare....

I veckorna så jobbar jag och är hemma.
Han är hemma hos sig oftast i veckorna.

En dag i veckan är han dock hos mig, varannan vecka då, eftersom han har barnen varannan.

Han njuter lite av sin ensamhet då han inte har varit själv på 10 år.
Dock vill han gärna att jag är hos honom i veckorna oxå, men han vill vara hemma hos sig ist för hos mig.

På helgerna är jag och hunden alltid hos honom.
Vi håller på att fixa i ordning i hans hus.

Han säger att det är viktigt att jag trivs där och ger mig nästan helt fria händer så att jag kan känna mig hemma.

J vill att jag kollar hundrastare i hans område så att jag kan vara där.
Han vill helst att jag flyttar in, i går. :)

Snart har vi varit i hop i 4 månader.
Tiden springer i väg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar