fredag 4 februari 2011

Min klocka!

När jag närmade mig 25 år så hittade jag en klocka som jag blev kär i.
Jag trånade efter den och hade inte råd att köpa den.
Killen jag var ihop med då, gick med på att betala en del av den, tror jag...eller om vi bara pratade om det.
Den kostade i allafall då 2.500:-

Tillslut ägde jag klockan, jag var så glad!
Jag har haft den i 10 år, det är en spricka i glaset, jag lyckades med det även om det är safirglas.
Jag har alltid lagt den på samma ställe och är väldigt rädd om den. Den har varit mig väldigt kär.

En dag så skulle jag ta fram klockan....borta! Jag har letat och letat i flera veckor.
Jag har efterlyst den på det jobbet jag hade då, jag har letat igenom det mesta hemma.
Den är spårlöst borta.

Jag blir nästan gråtfärdig då jag kommer att tänka på den. Den betydde massor för mig.... :(
Jag kan inte heller släppa tanken på att jag för alltid har förlorat den!
Tissot watch-Ballade Dream

1 kommentar:

  1. jag behövde pengar en gång och jag pantade en rolex som jag hade ärvt från min farsa, jag glömde bort att hämta ut den inom 3 mån och den såldes till någon....jag kan fortfarande bli jätte ledsen ibland....det var 12 år sen, men jag skäms än idag.....va tänkte jag med??? hur dum i huvudet får man vara!!

    SvaraRadera