måndag 21 februari 2011

Bråk, igen...

Jag är förkyld! Jag som var så stolt över att jag har varit frisk så länge.....
Intervjun är flyttad till längre fram i veckan...

Här hemma står det packade väskor, på facebook är statusen ändrad till "singel".
Det tog en vecka av fred innan vi rök i hop igen.

Det började med lördag morgon, jag sa att jag hade jätte ont i halsen och att jag mådde dåligt.
Han skrattade åt mig och sa att jag var en nörd, det var ju bara en liten förkyldning.
Jag gick igång på det och blev sur, det är väl för att vi har bråkat så länge, det behövs inte mycket då...
Jag tyckte att han var okänslig och jag vill INTE ha barn med någon som är så.
Han sa sen att han skämtade och jag sa att jag inte gillar hans "skämt".

Vi sa att det var slut...sen så sa vi, kanske inte...sen gick han ut och jag med, på skilda håll.
Det hände vissa saker som jag inte orkar gå in på men bland annat var det att han ringde en av sina kvinnliga arbetsvänner och bad henne komma till stället. Han sa till mig att han bara hade stött på henne där inne på stället. Jag fick reda på sanningen och frågade honom hur han kunde ljuga mig rätt upp i ansiktet?
Han sa att det var fel att ljuga men att jag delvis får skylla mig själv. För hade han sagt det till mig, att han bestämde träff med henne, så skulle jag ha ifrågasatt vad de har för typ av relation och varför han hade behovet att festa med henne då han aldrig gjort det förut och dessutom sa till mig att han bara ville vara med sin killkompis.

Ja, sa jag. I ett förhållande har man faktiskt vissa skyldigheter tycker jag. Jag vill veta sånt.
Han vill inte ha det så, han vill inte känna sig kontrollerad och berätta allt för mig, han vill bara att jag ska lita på honom.

Så jag vet inte vad som händer...vi sa inte att vi ska bli i hop igen, vi sa heller inte att det ska vara slut..
Vi ville bara andas och ha fred, vi hade bråkat så mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar