måndag 9 oktober 2017

J velar och velar

J ringde och sa att han kände sig ensam och saknade mig.

Suck....

Han sa att han vill att det är slut men han kan tydligen inte släppa mig.

Han känner sig osäker och velig angående det mesta i livet just nu.

Han låter allmänt förvirrad ang. oss.

Jag sa:

Att han inte kan hålla på och vela fram och tillbaka.

Han har gjort slut och får då stå fast vid det.
Det innebär att vi inte hörs.

Vill han att vi börjar dejta och känna efter hur det känns, då får han säga det.

Han kan inte hålla på och störa mig.

Hur fan ska jag kunna gå vidare och släppa honom ur tanken helt?

Han förstod och sa förlåt.

Vad det nu betyder, suck.

Jag känner att jag orkar inte prata eller skriva nåt mer om J på ett tag.

Radioskugga.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar