lördag 6 maj 2017

Exet H hörde av sig igen.

2008 så träffade jag en kille på nätet.

Vi blev jätte kära och han flyttade in rätt snabbt.

Efter 1 år så bytte vi min lägenhet till ett hus.

Efter 3 månader i huset så gjorde han slut med mig.

Det tog jätte hårt, då jag trodde att vi skulle gifta oss.
Jag kände mig trygg med honom.
Det kom från ingenstans, att han gjorde slut.

Jag hade inte fått några förvarningar innan.

Detta har alltid varit en känslig punkt för mig.

Han messade till mig för nån vecka sedan.

Det kändes jätte konstigt.
Han skrev jätte mycket om det som har varit.

Det visade sig att han hade mått dåligt då vi var i hop.
Han visade inte det.

Han har mönster och hans relationer brukar hålla i nåt år, tills han gör slut.

Våra skriverier var intensiva tills de började ebba ut....
Det visade sig att han var i en relation nu och hans mönster hade börjat kicka in.

Jag scrollade fram våra konversationer och såg att han hade skrivit till mig för nåt år sedan. Vi hade då skrivit om ungefär samma saker.

Jag skrev till honom att han kanske skulle pröva att vara kvar i det ändå hos tjejen. Även berätta för henne att han hade dessa mönster.

Att saker och ting brukar bli bättre om man är öppen, då kan man lösa saker i hop.

Han sa att han hade tänkt det, och även sagt detta till henne.

Detta gjorde mig fundersam, jag funderade på honom och J i flera dagar.

Men, kontentan av allt detta gjorde mina känslor för J starkare.
Jag kände ganska direkt att jag vill vara i hans liv och att jag trivs där. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar