torsdag 5 december 2013

Underkänt

Jag fick provsvaret från skolan i går.

Jag fick F.

Underkänt alltså.

Jag visste det.

Det var ju den där kursen jag berättade om, läraren som inte pratade tydligt och inte heller pratade ordentlig svenska.
Gör man inte det och dessutom otydligt så har andra svårt att förstå.

Sen så var det en 4 veckors kurs som egentligen var 8 veckor,
men som de hade tryckt ihop...

Bra, lätt att lära sig......när man aldrig hört vissa saker förut....Nej....

Men saken är oxå den, jag var inte den enda som fick underkänt....

Ingen i klassen har fått underkänt förut.

Nu var det 6 stycken.

Jag tycker det är ganska många och det säger en del....

Ja, ja..omprov om 1 1/2 vecka.
Det känns oxå fel, att vi inte fick reda på det tidigare så man hade längre tid på sig att plugga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar