måndag 17 april 2017

Jag mår bättre!

Nu har jag haft skrivtorka på min blogg igen....

Det har väl svängt i humöret en del....

Men det verkar ha blivit bättre.
Jag mår mycket bättre både i sjukdomen och i humöret.

Mellan mig och J har det blivit mycket bra.
Bättre än på länge.

Jag har hittat en granne, hos J, som vill rasta min hund i bland.
Hon i sin tur har frågat en granne som hon känner lite, så den herren ska också rasta min hund i bland.

Det innebär att jag kan vara hos J väldigt ofta.
Det känns ju som att jag bor här redan.

Jag har ju varit här hela tiden under min sjukskrivning.

Sen håller jag på att leta en hundrastare på heltid också.
Det har jag gjort hela tiden.

Jag har fixat i trädgården hos J.
Klippt, sågat och gjort om i trädgården.

Det visar ju också på att jag mår rätt bra. :)
Om inte annat så är det bra att vara ute i friska luften och att göra något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar