tisdag 29 november 2016

Pepparkakor

Jag är såååå trött när jag vaknar.

Det är jobbigt att vara så groggy.

Ja, ja... en mildare form av kortison intas och så får vi se framåt.
Jag ska på återbesök på sjukhuset om några dagar.

Det är helt galet vad det kostar.
350 kr för ett besök.
3 besök på 3 veckor.
Jag hade 500 kr kvar till frikort i alla fall....

I söndags, på första advent, så bakade jag pepparkakor med barnen. :)


Jag har ju varit en väldigt pysslig person.
Dock så var det inte så kul att göra sådant själv jämt, så jag slutade succesivt.
Det kanske kommer tillbaka nu då man har några att pyssla med. :)

Jag var också i väg och handlade på dan, och kunde inte låta bli att köpa ett klädesplagg till dem.

Hon fick en söt julklänning och han en snygg skjorta.

De blev jätte glada.

J fick tandkräm.
Hahahha, spännande, nä men hans egen har varit slut i ett par dagar.

Förra gången jag var sjukskriven så ville jag göra saker hela tiden.
Även då jag kände mig trött, men inte såhär...

Nu är jag väldigt trött i kroppen och helt ärligt inte orkar... vill bara sooooova. :)
Jag måste ju hem och mata mina fiskar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar