onsdag 13 november 2013

Killen, skolan och hunden

Jag skriver inte lika ofta nu som förut.

När man är singel så har man mer tid för funderingar, eller vad då?
hahhahaha

Nä, jag vet inte.

Här går det bra, jag är faktiskt sambo nu och det flyter på.
Fortfarande mycket kärlek och han är så snäll så. :)

Dock har jag, som i vanliga fall är så organiserad och ordningsam, blivit "strulig".
Glömmer saker, kommer försent till saker osv...... :)
Beror det på kärlek?
Hoppas att det går över snart... :)

Skolan är tuff, denna kurs i allfall.
Läraren kan ju inte ordentlig svenska så då är det svårt att hänga med.
Speciellt när han pratar om saker som man inte har hört talas om förut.

Sen är det mycket matte, många säger att man inte behöver detta när man väl är ute och arbetar som elektriker.
Men det kommer ju på provet....

Jag kommer att hoppa över den mesta matten på provet, för jag kan inte.
Så får vi se hur jag klarar mig, annars får jag bara göra om provet.

Min hund går fortfarande på medicin för sitt ben, han har gjort det i 3 veckor nu.
Ingen skillnad....
Ska till veterinären i dag igen för återbesök.

Skumt alltså.... Hans ben....Om det inte har gjort någon skillnad att ge honom antiinflamatoriskt och lite smärtstillande i tre veckor.

Jag undrar ju vad det är med benet, eller foten, eller vad det nu är.
Får se vad läkaren säger i dag.

Nästa vecka ska jag till en dietist på sjukhuset.
Vill se hur hon är, om hon är insatt i det här med att avstå från gluten hjälper folk med Ulcerös kolit.
Då kan det bli intressant.
Annars kommer jag nog inte att fortsätta att gå.

Samma dag ska jag till öron, näsa, hals läkare.
Minns ej om jag skrev om det för länge sedan i bloggen...
Skulle ju kolla mina polyper mm med en kamera genom näsan, då upptäckte hon att jag hade en lite cysta i halsen.

Det var ett år sedan, nu ska jag tillbaka för att se om den är kvar.

Jaha...då är det bara att plugga och plugga..har prov på fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar