onsdag 31 oktober 2012

Osäkerhetens mönster från förr förstör för oss som vuxna

Jaha.....
Första veckan var allt jätte bra mellan mig och killen.

Sen smög sig verkligheten på.

Jag är vän med två av mina ex.
En av dem har jag känt i 20 år och träffar väldigt sällan.
Vi pratar mest i telefon.

Den andre hade jag en kort relation med för snart 10 år sedan.
Vi bestämmde oss för att vara vänner och har fått en jätte bra vänskapsrelation genom åren.

Vi umgås i samma vänskapskretsar och träffas väl regelbundet.
Vi hörs oxå ofta.

Killen jag har träffat reagerade jätte starkt på detta.
Han hade sagt till sig själv, innan vi träffades, att aldrig mer träffa nån tjej som var vän med sina ex.

Han vet nu inte om han kan fortsätta att träffa mig eftersom han tycker att detta är jätte jobbigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar