onsdag 3 oktober 2012

Farliga hundar

Jag mötte en granne häromdagen, som bor i porten bredvid mig.

Hon har en kamphund, den verkar ok.
Hon sa att hennes killes kamphund inte är snäll.
Han är hos henne ofta.

"Låt inte din hund träffa den, för den är INTE snäll."

Sen sa jag:

"Jag såg genom fönstret häromdagen att du gick med din hund, två andra killar och 4 till kamphundar, varav två stycken av dem lösa."

"Ja, de har pli på de hundarna, men hörde du inte innan?"

"Vad?"

"De väntade på mig utanför porten för att vi skulle gå en promenad, när jag kom ner så började en av hundarna morra och då började min hund morra och sen hoppade alla på min hund!
Jag lyfte upp min hund i famnen och då bet en av de andra hundarna mig i låret."

Som en av mina vänner sa till mig då jag berättade detta...
"Sa inte hon att de var lydiga?"

Jo, hon sa ju det...
Men de är inte helt ok i psyket.....

Läskigt...

Jag berättade för en annan granne i dag som har en liten hund, så hon vet.

Dessa kamphundar hänger ju i området ofta.....

Jag vill inte bo här!
Hahahhaha
Inte bara en massa folk utan en massa hundar oxå.

Går jag ut med min hund åt ena hållet så riskerar jag att möta den hunden som bet min hund i januari.
Går jag åt andra hållet så riskerar jag att möta dessa kamphundar.

Suck....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar