lördag 2 december 2017

Killen I avslutade

Killen I och jag har träffats ett par ggr.

Vi har funkat bra i hop.
Vi har skrattat mycket och förstår varandra bra.

Jag har känt hela tiden att jag bara ska ta det som det är, så får man se vad som händer.

Men ju mer vi hade kontakt så började jag känna att han var svår att nå.
Vilket jag tillslut sa till honom.
 
Han berättade för mig att han var rädd.
Rädd för förhållande, även då han vill ha det med någon.
Han var rädd för att såra mig.
Rädd för att bli sårad, rädd för hur man skulle passa i hop, rädd för det mesta.
Han hade dåliga erfarenheter.

Jag om någon kan förstå rädsla, men jag är inte den som bara ger upp.
Man måste kämpa emot sina rädslor.

Men det blev tillslut så.
Att han drog sig undan mer och mer.
När han drog sig undan mer och mer så frågade jag tillslut varför.

Han messade och sa då att det inte kan bli något mellan oss.
Han var också rädd för att bli någon reserv.

Jag svarade på det messet men det kom inget tillbaka.
Så jag ser det som att det är avslutat mellan oss innan det ens han bli nåt.

Men jag vill ju inte ha någon som är rädd, eller ja, jo, men även om någon är rädd ska de säga det och sedan stå kvar.
Det gjorde inte han.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar