onsdag 15 november 2017

Så blev jag sjuk igen....

Jag har ju ätit kortison ett bra tag.
Cortiment heter det.

Jag trappade ner då jag blev bättre och tog till slut bara 1 tablett i veckan.

En vecka så glömde jag och kom på det en vecka senare.
Funderade då på om jag skulle pröva att vara utan.

Vilket jag gjorde.

Efter 2 veckor utan cortiment så fick jag skov....

Jag som hade jobbat 50% ett bra tag nu och funderade på att gå upp i arbetstid......

Jaha.... bara att börja med medicinen igen.
Får se hur lång tid det tar denna gång innan jag blir bättre då...

Jag känner att detta är ett känsligt ämne just nu.

Jag har mycket tankar kring min sjukdom och jobb mm men jag vill inte skriva mer om det just nu.
Det är tillräckligt sorgligt som det är....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar