onsdag 15 november 2017

Killen, I, från förr och förändring

Jag har träffat I ett par ggr nu.
En gammal dejt som jag dejtade till och från 1 år innan J.

Det är intressant att se hur man har förändrats.

Enligt mig så kommer folk in i ens liv för att man ska lära sig något.
Så var det med J har jag insett.
Har lärt mig väldigt mycket om mig själv.

Jag skäms nästan när jag tänker tillbaka på hur jag va då jag träffade killen I för 2 år sedan.
Shit vad jag la värderingar i allt!

"Åh det ska vara såhär och såhär och jag tänker inte tåla det här!"

Herre gud, chilla lite, tänker jag om hur jag var förut. :)

Nu är jag mycket mer laidback.
Tar saker lite som de kommer.

Han har också sagt det, att jag har förändrats.

Ang mig och killen I.
Ja.... jag vet inte....

Vi har varit och handlat, varit ute och ätit.
Vi har väldigt kul tillsammans, vi skrattar mycket.

Ja... vi får se...
Jag vet inte vad jag vill just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar