torsdag 11 oktober 2012

Beröring

Jag saknar en kille i mitt liv.
Jätte mycket vissa dagar.

Det är så tråkigt att vakna på morgonen och finna den andra sidan av sängen tom.
Jag känner även inuti bröstet att det finns en tomhet, att det är en jobbig känsla i bland.
Jag vill ju för f.... börja bygga en framtid med en kille, typ i går! hahhaah

Jag kommer på mig själv att tröstäta på kvällarna.

Jag äter middag, nästan direkt efter hämtar jag en glass, 30 min senare så hämtar jag chips.
I går då jag öppnade kylen för tredje gången så upptäckte jag att jag hade köpt nektariner.

"Vafan, varför detta skitätande, vad hände med bara frukt, nötter osv?"
Nu blandar jag en del... äter tills jag mår illa eller får ont i magen. :)

Det slog mig...jag är "rastlös."

Så jag plockade fram min stickning som jag brukar ta fram då jag är, rastlös. :)
Jag kan bara sticka åt ett håll så det blir en halsduk...tror att jag har hållt på med den i flera år ;)

Jag läste en artikel i en tidning häromdagen om närhet.

Det handlade om folks trängsel på tunnelbanor.
Vilket kanske utmanar hälsan pga förkylningar mm men det positiva är att folk får beröring av varandra.
Människan behöver beröring, annars försvagas vårat immunförsvar mm.

Så mitt närhetstörstande är befogat :)

Jag tror jag ska boka in en ryggmassage så jag får nån jäkla beröring! :)
Kanske äter jag lite mindre på kvällarna efter det ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar