söndag 10 juli 2016

Det blir bättre och bättre.

Det är jätte bra mellan oss.
Jag och J har ett väldigt bra förhållande nu och har haft i ett par månader.

Vi bestämde oss för att få det bättre och då har det blivit så.

Han är mycket för att kommunicera, vilket jag har saknat i tidigare relationer.

Klart att vi blir sura på varandra i bland men skillnaden nu är att vi pratar nästan direkt om det.
Den ena lyssnar alltid på den andre, även om man är sur.

Vi har en vilja att lösa saker och ting.

Nu känner vi varandra bättre och förstår varför den ena säger eller gör på ett visst sätt.

Kärleken mellan hans barn och mig har börjat djupna också. :)
Jag kan sakna dem och de klänger på mig då de inte har sett mig på ett tag. :)

Jag känner mig lugn med J nuförtiden.
Jag vet innerst inne hur mycket jag betyder för honom så jag känner mig relativt trygg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar