tisdag 29 september 2015

Snart börjar jag att jobba!!

I morgon ska jag till elföretaget och skriva papper.

Sen börjar jag att jobba, på måndagen den 5 oktober.

Det enda jag behöver lösa är hundvakt.

Jag har hundrastning i en månad.
Sen efter det har jag en bekant som rastar honom 2-3 dagar i veckan, men det räcker ju inte.

Jag känner mig spänd över jobbet och har redan börjat i huvudet. :)

Mitt första jobb som elektriker blir ju på samma ställe där jag var vaktmästare.

Mina vaktmästarkollegor blev jätte glada när de fick höra att jag skulle vara kvar på stället ett tag.

Jag har fixat saker som behövs för att jobba på det där företaget, de har sina säkerhetsregler.

Jag vet om dem sen innan och gillar att vara förbered.
Min nya chef vet inte än att jag har fixat det där redan.
Men då sparar det in tid till att behöva fixa det sen. :)

WIII, så spänd och glad! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar