tisdag 28 april 2015

Uppe inatt igen....

Är sååååå jävla trött på detta, min tarm, min kropp eller vad fan det nu är!

Nu när jag är mer strikt med kosten och har börjat med kosttillskott, då har jag skov hela tiden.

Vaknar även på nätterna och går på muggen.

Vi med tarmsjukdomar gör inte bara nr 2, det är inte det...
Det är flera toa besök med blod mm.....
Mysigt va...

Jag har också börjat fundera på om min kroppsliga smärta kommer i från att jag har jobbat med kroppen.

Det kan inte vara träningsvärk.
Det gör ju ont i lederna, i skelettet, eller vad det nu är.
Det känns djupare än vanlig träningsvärk.

Den gången jag fick så ont i kroppen i flera dagar.
Då hade jag dansat jätte mycket en kväll.

I går tömde jag 2 pallar med läsk, ställde dem i hyllor, mm.

I dag har jag ont i kroppen, som en 80 åring är jag i rörelserna....
Plus att jag känner mig sjuk.

Är jobbet för tungt för mig?

Jag orkar ju när jag väl håller på.
Då är det inte så tungt, ja, tungt men jag klarar det utan problem.

Dock belastar jag ju tarmen när jag lyfter tungt...

Jag får absolut inte komma åt magen!
Gjorde det i går med en back läsk, inte hårt dock.

Jag det kände direkt, som att man har ett sår på insidan.

Suck!

Så jävla trött på detta!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar