torsdag 1 september 2011

Vilken soppa..

Företaget vill träffa mig, helst i morgon.

Mitt bemanningsföretag sa nej till mer ledighet....

Företaget sa att de vill träffa mig nästa vecka.

Mitt bemanningsföretag sa att jag helst ska ta det efter arbetstid....
(berättade om intervjun och att jag ev vill sluta hos dem)

Företaget kan inte ta det efter 17.00
De vill träffa mig kl 16.00 nästa vecka.

Mitt bemanningsföretag sa att de prioriterar kunden, kunden vill ha mig där och då vill de inte sätta en massa andra människor där om jag skulle behöva vara borta några timmar....

Vi har inte heller skrivit ett nytt avtal, ett förlängt avtal, men eftersom kunden frågade mig om jag ville stanna och jag då svarade "ja"...då gäller det muntliga avtalet, säger mitt bemanningsföretag....

Så jag har en månads uppsägningstid....

Nu har jag mailat mitt bemanningsföretag och frågat om jag ändå kan få ledigt nästa vecka på eftermiddagen..... får se vad de svarar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar