tisdag 7 december 2010

En av mina lyckosaker

Häromdagen var jag och handlade i en stor livsmedelsbutik.
Jag kom på mig själv med att känna mig lycklig!


Jag känner mig alltid lycklig då jag får gå i en stor butik och köpa livsmedel.
Låter skumt va :)


Jag vet inte om det beror på att jag växte upp med rätt dålig ekonomi...
Vi hade väl bara ett fåtal saker på hyllorna i kylen.
Då jag flyttade till pappa efter mammas död, då trodde jag att han var en rik person.
När jag öppnade hans kyl fanns det något på varje hylla. :)


Ja underbart känns det iallfall att få fylla korgen eller vagnen och köpa det man vill ha.
Lycka även då jag kommer hem och får fylla kylen, frysen och skafferiet med allt jag har köpt.
Stort leende på mina läppar och jag känner mig tillfreds. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar