lördag 29 december 2018

Sjukhusdagen

Jag fick inflectra i går.

Först fick jag kortison i blodet och 2 allerigtabletter innan droppet startade.

Förra gången fick jag nässelutslag när jag hade kommit hem.
Nu hände ingenting.

Så jag hoppas att allt fortsätter att kännas bra!

E var med mig, det var mycket folk i behandlingsrummet.
Alla fåtöljer var upptagna.

När jag fick kortisonet så började tårarna att rinna.
Jag känner mig som ett experiment....

Det känns inte som att vissa förstår.

Efter att jag sagt det till sjuksköterskan, att jag kände mig som ett experiment, så sa hon: "Men vi har ju många patienter som får det här innan droppet."

Jag förstår att folk försöker att säga snälla saker, men de förstår nog inte känslan man har...

Men, men...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar